Известие

Collapse
No announcement yet.

Търся джанти 17' 5 х 110

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    И от Сааб стават 1:1,при теб влизат всички 17-ки,даже и афтърмаркет.
    И от Шевролет HHR също.
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Comment


    • #32
      Колеги, успях да си намеря 17-ки за '59-ката, дали някой не продава 1 бр., че нямам резервна?

      Comment


      • #33
        Да ти продам желязна 16ка с гума за резервна?
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Comment


        • #34
          Ама няма да мине апарата на 16-ка... Ти имаш ли на твойта TI-ка резервна?

          Comment


          • #35
            Ако и ти нямаш, може да се комбинираме, ако изпадне от някъде комплект, аз да взема 1, ти 1 и имаше още едно момче, което търси 1, че му я бяха гепили и един друг, който беше купил от форума 4, 1 от които не е оригинална

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от sub zero Покажи съобщение
              Ама няма да мине апарата на 16-ка... Ти имаш ли на твойта TI-ка резервна?
              На TI си има патеричка - 17-ка .
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #37
                Моята нямаше. Имаше един голям стериопор с отделения на мястото на резервната гума, където стоеше единствено куката за теглене. Всичко друго липсваше. Мисля че местата са за компресорче и/или авариен спрей, аптечка и т.н.
                Не можах да преживея че ще съм без резервна гума и купих една желязна опелска 16ка с гума. После като намерих джамти за зимните гуми я махнах и сложих една от летните 19ки за резервна. Лятото ще карам с резервна зимна 17ка.
                Та така 16ката ми стана излишна и стои в мазето.

                Вярно е че 16ката не минава над предните апарати. Аз живеех с идеята, че ако спукам предна гума, първо ще сложа отзад резервната, после задната отпред.
                Иначе си иам 17ка патерица, ама вървят по над 100кинта втора ръка.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                  Моята нямаше. Имаше един голям стериопор с отделения на мястото на резервната гума, където стоеше единствено куката за теглене. Всичко друго липсваше. Мисля че местата са за компресорче и/или авариен спрей, аптечка и т.н.
                  Не можах да преживея че ще съм без резервна гума и купих една желязна опелска 16ка с гума. После като намерих джамти за зимните гуми я махнах и сложих една от летните 19ки за резервна. Лятото ще карам с резервна зимна 17ка.
                  Та така 16ката ми стана излишна и стои в мазето.

                  Вярно е че 16ката не минава над предните апарати. Аз живеех с идеята, че ако спукам предна гума, първо ще сложа отзад резервната, после задната отпред.
                  Иначе си иам 17ка патерица, ама вървят по над 100кинта втора ръка.
                  Аз даже я пробвах вече - по неволя де - спукана предна гума. Не помня широчината на патерицата, но височината беше 85, а и си влиза перфектно на брембото, даже ми се струва, че има една идея повече разстояние до апарата от оригиналната 19-ка. Също има стиропор в нея, с място за крика и ключа. Компресор си купих, но си мисля за датчици за налягането в гумите. Ама да му дойде времето.
                  Last edited by rossenvn; d.m.y г., 10:30.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #39
                    [QUOTE=Yavor;1383140]Моята нямаше. Имаше един голям стериопор с отделения на мястото на резервната гума, където стоеше единствено куката за теглене. Всичко друго липсваше. Мисля че местата са за компресорче и/или авариен спрей, аптечка и т.н.
                    Не можах да преживея че ще съм без резервна гума и купих една желязна опелска 16ка с гума. После като намерих джамти за зимните гуми я махнах и сложих една от летните 19ки за резервна. Лятото ще карам с резервна зимна 17ка.
                    Та така 16ката ми стана излишна и стои в мазето.

                    Вярно е че 16ката не минава над предните апарати. Аз живеех с идеята, че ако спукам предна гума, първо ще сложа отзад резервната, после задната отпред.
                    Иначе си иам 17ка патерица, ама вървят по над 100кинта втора ръка.

                    И при мен в багажника положението е абсолютно същото, явно фабрично си излизат така Аз колега също мислех като вариант, ако спукам предна да въртя, но става дявол на магаре. Иначе варианта зимата да сложа в багажника 19, а лятото зимната 17 също го отхвърлих, понеже за зимната гума сигурно няма да се отразят добре високите температури...а и трябва да ги сменям всеки сезон, според мен оптималният вариант е резервна 17-ка, със стандартен размер.
                    Намерих 17-ка джанта 5х110, ЕТ41, което значи, че ще мине брембото. Опелска е, петолъчка в перфектно състояние, с капачка на алфа. Цената е 60 лв., без доставката от Велико Търново, човекът продаваше две, което значи, че другата още се продава. Ако решиш ще ти дам тел да му се обадиш.

                    Comment


                    • #40
                      Благодаря за предложението!

                      Вече не ми се дават пари да ти кажа, писна ми да оборудвам нещо вече...
                      Не че 60лв са много пари, ама и лятната гума/зимната гума в багажника върши същата работа. Ако ще давам пари, предпочитам да си взема 17 цолова патерица, за да имам повече място под кората в багажника да пълня боклуци.

                      Ти тази джанта мерил ли си я дали минава около Брембото - защото аз мерих доста опелски с подобно ЕТ и все някъде опираха. Преди да я платиш - качи я на колата за да си сигурен. Или поне преди да я сложиш в багажника, да не те изненада в най неподходящия момент.
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Comment


                      • #41
                        Да, ние сме се разбрали да му я върна, ако не става. Тя днес е пристигнала по еконт. Тия патерици хич не ми вдъхват доверие, а и цената им е убийствена..., поне като дадеш 100 лева, да вземеш и кората с инструментите, ама не...
                        иначе това е линка:

                        http://olx.bg/aluminievi-dzhanti-7-5...et41-i58685014

                        Comment


                        • #42
                          Тая джанта почти сигурно няма да стане отпред на големите дискове.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            Тая джанта почти сигурно няма да стане отпред на големите дискове.
                            Стана перфектно, брембото отпред минава идеално, централният отвор, както и междуболтовото разстояние са точно като на оригиналните ми джанти. Ако някой иска са купи другата, тествано е, става на 100%.

                            Comment

                            Working...
                            X